dinner med cc

tempot ar hogt har. for hogt for att bloggen ska hinna uppdateras som den ska.
i gar var jag och jobbade till 12.15. widde fick for forsta gangen pa mycket lange vara den som fick ligga kvar nar jag skulle pallra mig up 6.30.. han var mycket glad for det.

jag jobbade pa, sen hamtade widde mej med bilen och vi akte och at lunch i georgetown, kollade pa en jacka till honom och hittade den ratta storleken, sa vi insag att vi var tvungen att aka och hamta den han kopte i helgen oxch byta den. sa vi skulle hem o hamta jackan, jag var sa trott sa jag somnade med skorna pa, och fick sova i nastan 2 timmar.

sen ryckte jag upp mig, vi akte vart arende, fikade pa ett mysigt caf'e, akte hem, kollade internet, jag sprang och solade och sen gjorde vi oss ordning for middag med min rommie Chandy och hennes kille Christoffer.

vi var pa vart favvo hak asia spicy. mycket trevligt. blev ett par mojitos och god mat
mys!

var servitrise skulle dock haft en "ny pa jobbet" skylt samt en "jag pratar inte engelska sa bra"
blev en hel del missar. christoffer fick fel mat med annat.

nu ar jag pa jobbet igen, och widde han ligger hemma o snarkar!
han ska hamta mig efter jobbet och sen ska vi hamta christoffer och sen blir det tysons.
chandy jobbar sa vi ar barnvakt. ;)

pa aterseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0