weekend shopping

vad jag köpte i fredags. och vad som ska bytas.
min största fråga till mig själv är...
när ska jag sluta köpa saker i två upplagor för att jag inte kan välja vilken färg som är bäst?
jag har alltid gjort så. och det har aldrig blivit lyckat hittills.
bättre och lägga pengarna på ett helt nytt plagg/par av skor.




shortsdräkt från urban outfitters.


två uppsättningar med kjol och kavaj, gillar både den svarta och den blå kavajen. men frågan är vilken färg på kjolen jag ska spara, om jag ens ska spara någon?



får fundera lite på det.. skorna på båda bilderna tycker jag dock om.. hade de svarta ute i fredags till en svart klänning jag också inhandlade.. ganska vid, med två stora fickor på varsin sida i fram..



dubblettnr var mitt sämsta köp.. de svarta skorna fanns även i organge, precis den färgen jag hisspat om på nagelack, kate spare sandalerna och bekinin från j.crew... men på ett par skor? vet inte vad jag tänkte med. de ska bytas. du kan vara lugn widde..


vidare så köpte jag en klänning på maxmara.. det var 80 % på den, men ändå dyr.. men när just min storlek fanns kvar på rean, vart jag ju bara tvungen..




sen blev det ett schampo och inpackning för kris-hår..


sen blev det ett par vita byxor som jag hade på mej i går...
hittade en tunika på rean på levis för 10 dollar i går.. men de vart slutet på helgens inköp..


på återseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0