hissp

widde ar i luften.
jag ar pa jobbet.
massor att hinna inna jag slutar sa inte behover jobba overtid nasta vecka.
ska dessutom gora nagra arenden, tvatta och fixa och hinna ut till flygplatsen till kl 5.
eller kanske ska backis hamta. vi kan inte komma overrens. vi skulle horas idag.
jag vill.
om jag hinner?

helgen kommer bli hektisk
var checklista ar

- klippa widde
- kopa skor till mej
- hockeymatch virizon center (den anda pa 2 veckor dock, skont, hade det varit 7 matcher hade jag fatt ga pa minst 5, sa jag ar glad)
- ata god "riktig" mat som D sager. slut pa salladsblad.

have a good one

pa aterseende

ll

Ladda

Du sköter dig bra! Jag tror Bidde skulle ta med lite riktig mat, dvs en lövbit från Maggis. Klippning OK men jag hoppas mustaschen blir kvar. Jag tror du är i luften med...

2009-03-13 @ 17:42:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0