milkshake frukost

jag jobbar. fick bradis i morse for jag var sjukt trott.
vi skulle packa i gar kvall, efter att vi hamtat stoffe och maria pa flygplatsen.
men sa blev inte fallet.
ingenting blev som det var tankt i gar.

vi hade bokat klipptid 2.30. men blev pa korkortsstallet hela eftermiddagen.
jag klarade teorin i gar, men korde tydligen fort fort nagonstans sa jag kuggade uppkorningen.
widde blev less o sa att jag inte kunde leverera nar vi hade vantat dar precis hela dagen.
jag borjade grina pa taysons for att han sa det. fast nog mest for att jag ocksa va sjukt less.

se akte vi iaf ut till flygplatsen till kl 5 nar stoffe och maria skulle anlanda fran amsterdam. vi plcokade upp dem och fick skjuss hem. stoffe fragade widde om han ville se nickes  match o widde ville men var tvungen och fixa infor resan.

vi srang in pa pentagon och kopte badshorts och flipflopps till honom. sen sag jag att han ville se matchen, sa snall som jag ar gjorde vi det. men jag ville iofs ocksa for vi at god mat och jag kunde ju fa prata lite med en tjej efter att levt i en bubbla me widd i precis en vecka.

hursomhelst det var mycket trevligt. sen var stoffe supersnall och skjussa hem oss trotts att han maste varit dotrott efter resan anda fran sverige.

sa nar vi kom hem kl 10.30 skulle vi borja packa.
2 h senare somnade jag, helt slut.
med klader i bade tvattmaskinen och tumlaren.

gick upp till jobbet i morse och kopte en milkshake till frukost..

nu ska jag gora en to-do-list till widde med allt han ska gora, sa far han ga in har och lasa den..

godmorgon alskling,
hoppas du sov skont nar jag gick upp kl 6.
och att du tranar pa hart i gymmet just nu.
har kommer listan pa det som maste fixas innan vi aker.

- ta ur vita klader ur tumlaren och packa ner
- tumla svarta kladerna
- leta efter este lauder 15 solskyddsfaktor i badrummet
- se till att jag packa ner nessasar och sminkvaskan
- checka kameraladdaren

vi lyfter kl 2.45 pm i eftermiddag mot miami..
pa aterseende
ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0