mys

det är så mycket mys här.
hämtade sötast på flygplatsen i går, med sin lilla rullväska och sin ursöta puma ryggsäck.
" - mäh, jag hade ingen annan"
ni fattar.

sen åkte vi in till mig, lämnade väskan, bytte om lite, gick och åt kina mat.
hem o sen har det vart mys for resten.
ljus och bad, och allt sånt man saknat i typ 8 veckor!
men det är en helt fantastisk känsla när man ses. något alla borde prova.

jag, som går upp tidigt varje morgon for jag jobbar med morgonshowen pa tv-kanalen hade sovmorgon i morse.

5.30 ALARM på D:s mobil.
Han hade glömt att avaktivera från i går?
sär!

8.00 vaknar till.
2 stora klarvakna bruna ögon ligger och tittar på mej.
så nu är vi i full gång här.
äter lite frukost, sen ska vi snart åka till georgetown, sen blir det hockeymatch och middag med nr 19.

på återseende

ll

Queen

STAAR!

Vad roligt,ser verkligen din min framför mig då du ser Daniels väska och kan verkligen höra hans "Mäh.."



Hihi, ses snaaaart <3

2009-04-15 @ 18:09:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0