shopoholic anfall

det var faktiskt langesen sist, men i gar eftermiddag efter jobbet gick jag runt i flera timmar i solen i georgetown sjalv.
det var riktigt varmt, jag at en sallad ute och fick riktiga sommarkanslor..

det kan sa har pa varen ofta gora att man vill kopa allt infor var och sommar. nya sandlarer, nya oppna pumps, kjolar, klanningar, allt pastellfarger.. sa det blev en hel del grejer. ska lagga in bilder senare.

sen var det lite party i gar. vi gastade en bar vid ballston mall som hade tva gast-bartenders kvallen till ara. Jag kanner dem sa tyckte de kunde vara kul. bara det att resten av stan ocksa tyckte det. helt sjukt tryck dar inne. goda drinkar dock.

nu ska jag mota upp emma. vi ska fika och prata om gardagen..

pa aterseende

ll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0