slöa söndag

söndags lugnet är här. ingen stress.
efter gårdagen behöves det.
vi vaknade i morse och har varit ute en sväng med bäckan och fixat med lite planering.
sen har vi varit på mataffären och handlat, köpte lite soppa och sallad som vi åt, och sen har vi mest myst runt.

i går var det fullt ös medvetslös.
vid middagen efter matchen sa D
-  "jag vet inte när jag ska svimma av"
jet lags anfallet kom.
(jag gick o köpte en redbull med sugrör, han sörpla i sig den och höll ut ett par timmar till)


vi var ute och shoppade och sprang i stan hela dagen, sen till hockeymatchen, sen på middag och sen en liten utgång på det. vi var ute från morgon till natten, totalt 18 timmar.
helt sjukt!
jag köpte en jättefin jacka på Zara. den jag velat ha sen jag såg den. det fanns bara min storlek kvar på en butik inne i D.C och i går när vi var där passade jag på. Ska lägga upp bild.

D hittade ett par skor och en jacka som jag verkligen gillade. (räkna ej med någon bild på det, han är inte villig att posa och visa)

nu ska vi köra utan bäckans bil från parkeringen här nere så inte den blir tagen. här i usa tar det bilarna och kör bort dem om de står fel. kostar 100 dollar att hämta ut dem. plus att jag har inte en blekaste aning om vart?

så skynda!

på återseede

ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0