snälla lovisa

kan inte vara lugn.
kan inte ta en sak i taget.
kan inte acceptera att man inte blir blond på en dag.

så miss hissp löwenborg tog sig i går, återigen, till frissan.
en ny salong och gjorde mer slingor.

tanken var att jag skulle vänta typ 2-3 veckor.
men ja hej ja
48 timmar höll jag ut.

nu är det iaf lite ljuare ändå.
jill du måste ju vara nöjd, snart?




på vägen ut från salongen, lyssnar jag av ett voicemail från emma.
som säger att hon har bokat till för slingor åt oss på paul mitchell ute i taysons, lördag den 14 mars. hmm..

vi får se hur det blir med det va, men innan dess blir det inga fler slingor iaf..

nu ska jag ta ur inpackningen.. uuh, håret mår inte bra nu kan jag säga..

på återseende

ll


Sophia

love your hair!!! =)

2009-03-05 @ 15:26:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0