strawberry blonde?

sondag kvall igen da. sitter i businnes- room uppe i penthouse, 17 vaningen i vart hyreshus. min dator ar fortfarande inte okej. sa inga aao annu och daligt med uppdatering. men helgen har varit bra. vi hade en lordags stadning och sen en lordagsfika med ben&jerry's, en god kaffe special och en ny svensk glamor som mamma-backis sa snallt skankte till mig fran sverige..


allt var lugnt och skont. men sen kom den. impulsen.

jag vill bli blond igen.
jag ska bli blond igen.
jag ska bli blond nu.

sa jag drog med mig C till pentagon city (kopcentrum pa andra sidan gatan), in till frissan som hon hade tidigare i veckan och bokade en tid 3 timmar senare.

shit.
jag hann tanka mer an en gang om det var ratt beslut, men 20.00 i gar kvall hoppade jag upp i stolen.
avfargning och sen massa blonda slingor.
det blev bra, men maste gora en omgang till for att fa den dar riktigt blonda fargen som jag har naturligt.

kande att jag var trott pa att farga precis hela tiden. orkar knappt sta ut 2 veckor nufortiden liksom.

nar allt var klart, sa jag
- oh it looks great, like gold blonde

da svarar frissan
- yes, it's strawberry blond!?

ni skulle ha sett min min da, sen kom ett..uuum.. ur min mun..
hur  som helst , jordgubbe eller inte - ljusare ar det..




i dag har jag varit i georgetown och bytt en jacka jag inte gillade, och hittat en ny jacka jag gillar. ska ta kort och visa senare i veckan. nice like heaven iaf..

blev en sallad pa sweet green med emma, kul att traffa henne igen efter min sjuk-period..

/

nu ska jag springa over till kaffemaskinen och ta natt gott..

pa aterseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0