home sweet home

jag är hemma. hos mamma och pappa och grillar. så varmt o fint väder. underbart.
vi har flyttat och stissat sen jag landade. min jetlag fick jag inte en sekund till att ta i tur med. det har vart fullt schema.
i dag har vi varit på återvinningen och insamlingen. fick slänga 3 svarta sopsäckar fulla med kläder. jag har inte plats i garderober..

frukost hos farmor, fika med mormor, allt är som det ska.

nu ska vi äta lite efterrätt sen glida ner och träffa kix o gurr.. ska bli mys.. längtat mycket efter dem!

mer bilder sen.. skriver på pappas dator. om ni undrar varför jag inte umgås med alla är kodordet för det: hockeymatch.. mitt i sommaren, det ger sig aldrig..!

på återseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0