kick off sthlm

idag har jag varit på kick off med ambassadörsskapet för kvinnligt företagande. fick lyssna till många intressanta och med det mycket intressant. kommer bilder..

jag blir så himla inspirerad. har skrivit ner massa anteckningar om blivande planer och min framtid. karriär är viktigt för mig. jag känner verkligen det.

sen blev det till hotellet en sväng och sen ut och äta med d och hans kompis ola. sen mötte jill upp oss och nu kom vi precis tillbaka och ska sova.

vi åt på friday´s. de kan man aldrig få nog av. speciellt inte cheese sticks.
roligast var iaf att man fick en ballong som kö-napp.

vi tog en bild på mej med ballongen, ska lägga upp den också, men har ingen sladd till cam här och nu.

i morgon åker vi ner mot danmark och köpenhamn, troligen direkt tillbaka till sverige och malmö.. haha (d är butter)
men jag vill hälsa på chandy och christoffer. han vill också de, men tycker mer hela grejen att åka till danmark för att sen åka till sverige är sjukt. va vet jag?

nu är det go natt..

på återseende

ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0