kick-off & stockholm pics

bilder från ambassadörsdagen i stockholm i onsdags i stockholmsmässan.

 
bra kvinnlig förbild - amelia adamo
grundare av magasinet amelia med flera.


medieprofil -katarina hulting svt


regeringen representant och projektets grundare - maud olofsson

sen till hotellet och byta om for  a night in the capital


rummet


walk around the town


middag friday´s
(ballong som kölapp till bord)

sen träffa vi ola och senare även jill.. dock inga kort från det?? why??

sen.. på väg mot köpenhamn

min tradtionella flyg-outfit


på återseende

ll


Härliga bilder Lollet, vad fin du är i håret! Och angående uppdraget som representant för kvinnligt företagande känner jag mig stolt över att ha dig som vän. Snart kommer jag hem, den 11:e juni rättare sagt. Då får vi ta och skåla med lite vin igen tycker jag! Måväl, D

2009-05-25 @ 00:04:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0