Köpenhamn live

j´adore.. fin stad, underbar shopping.
alla bra stora kedjor finns. ströget är grymt.
plus att många av min afavortmärken är från danmark.
by marlene birger, designers remix collection, pilgrim,med mera..
förutom shopping, god mat, öl och sol.. precis allt en weekend behöver..


by marlene birger (snyggt namn)


remix of designers


galleri


vid nyhamn


förrätt


moi


corona på kungens torg


nyhamn

från båttur


opera huset

vi hann på sista turen för kvällen. visste inte hur lång den var. 1 timme och 15 min. undra om widde blev glad..

vi spang på för att hinna..

jag frågar..
är detta sista för i kväll?
kapten: ja..
jag: vilken tur!
kapten: den guidade med dansk-engelsk guide..

hahaha.. han trodde jag frågade vilken tur?
blev en hel del språk-missar. började till slut prata engelska..
har skrivit i nått cv att jag behärskar danska.. ska nog ta bort det.. för det gör jag inte

det var allt från köpenhamn för den här gången..

p.s vi var över till malmö en sväng också.. lägger upp i morgon..

på återseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0