måndag i gävle..

pickar på tangentbordet.. klart med dagens deadline. pust.
åt lunch med pappa i dag, vi var och lämnade in min deklation, ja, försent.
men det var okej, behövde inte ens visa flygkvitto som anledning.

D har varit i London hela helgen och internet funkar inte. jag har försökt med de går inte. så kan inte lägga ut bilder på bloggen. ska göra ett meckförsök ikväll igen.

ja, så jag har varit själv hemma sen i lördags morse. var på hästtävlingar med hela familjen i går. tog lite kort jag ska lägga ut sen. gympa är fin, men biter pappa och rycker med huvudet så fort jag ska hålla i han. Plus att han river hinder så Milla blir skogstokig. Men de var en mysig dag.

i kväll ska johanna och jag spinga i hemlingby. måste. men är trött för jag ställde alarm 2.30 i natt, och kunde inte somna om. har inte fått min mobil ännu. lånar en gammal från D. klockan går fel på den, kan inte ställa om den. skulle räkna ut vilken tid jag skulle ställa på den för att alarmet skulle ringa 7.30. räknade åt fel håll och därför väcktes jag mitt i natten. Hängde ni med?
Förmodligen inte.

ja herregud. jag är så rastlös. precis hela tiden. längtar till köpenhamn. nästa vecka.



ska jag träffa chandy igen. förresten, önskar du (C) var här i dag när jag till jobbet från lunchen. kom en kille bakom och pratade i telefon med världens gävle dialekt. jag började skatta. du hade dött.


-tjena ante, hade du ringt ?
-ja, ja ha vart på arbetsförmedlingen jah.
-ah fan självklart, de ä lungt de
-
a a hörs da..

det finns värre än mig. promise.

nu ska jag avsluta här och cykla hemåt.

på återseende
ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0