städning för hela slanten

åh. idag känns det som jag har städat precis hela dagen. kom aldrig iväg till sthlm. kl är nu 23.21 och jag har fortfarande inte hunnit packa. ska packa för onsdag-söndag.

men får skylla på städningen. de tar tid. precis som farmor sa.
först gjorde vi slutstädning på D:s gamla legga. så den är skinade ren.
sen kände jag att när i städat där så mycket ville jag väl ha fint hemma också.
speciellt när man ska åka bort, skönt att komma hem till ett rent hem.

så jag drog i gång D. h
an var duktig (vill han att jag ska berätta.) han skulle egentligen gjort saker med sina kompisar men han blev askungen och fick stanna hemma och städa. stackarn?


men daniels reportage idag blev bra. läs här. så söt.


foto: gd lasse halvarsson

nu ska jag packa och sova.  viktig dag i morgon.

go natt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0