vad är det för fel då?

så sa precis D till mej innan han släppte av mig efter lunchen. jag råkade tydligen äta för mycket. först åt jag min kinamat, sen hans, och sen nästan en hel apelsinkrokant chokladkaka. har en rad kvar som jag tuggar på för fullt nu. är det onormalt?

hursomhelst. nu ska D hem och ta emot tidingen, de ska göra nått typ av hemma hos reportage. så jag har fått fixa allt i helgen. plockat undan, satt upp tavlor, sorterat och hänt in kläder osv. fick åka hem på lunchen och bädda för kan inte han, inte så bra i af. hoppas att det ska vara fint nu.

nu ska jag jobba på så jag fixar dagens deadline. jag blir glad om någon överraskar och slår en pling.

på återseende

ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0