christmas feelings

godmorgon. har varit och ätit frulle. måste förnya mig, har ätit samma sak i fyra dagar nu.
när vi drog upp gardinerna i morse såg det ut såhär.



nu snöar och snöar och snöar det. widdo säger att de ska snöa i två veckor i sträck, jag har hört 2 dygn.

på tv:n var det låten "last christmas i gave you my heart.." min favorit, jag fick verkligen julkänsla, och det var ett tag sen.

nu ska jag gå en sväng, sen ska vi äta lunch och sen ska äntligen daniel bada med mig. han har varit mest borta under tiden vi bott här. jag längtar.. kanske kan få till några bilder som jag kan lägga upp.

trevlig måndag, en ny vecka, nya mål, närmare jul, snart december..

love
lov



Ewa

Vad underbart med snö gumman... Hoppas du får njuta och ta det lugnt i några veckor nu...kramen

2009-11-30 @ 10:33:07
Cherry Kate

Lovely Lova!! Miss you :)

2009-11-30 @ 14:42:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0