made by me

jag är verkligen inne i en skapar period. just nu känns bloggen väldigt inspirerad av inredning och prylar men håll ut ni som inte gillar det, det är bara nu när jag stylar min legga.

idag har jag varit med daniels mamma ute på shoppingrunda i sex timmar, och jag kom på att jag skulle måla om möbler stället för att göra mig av med dem. först ut är daniels gamla tv-bänk.

..innan


spraya på detta och torkade av... sen målade jag ett lager av grundfärg..


reslutatet..


i morgon blir det två lager av den vanliga färgen, tror det är rätt bra att jag ska ha en målare här i morgon. tänkte ta lite tips och eventuellt kanske hjälp om det kaosar eller blir för mycket sånt här..

love
lov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0