mys morgon



lördagsmorgon är en viktig del av veckan. lasses lördagsmorgon på tv 4 och chai-te, idag även lyxmackor med brieost och salami.

idag ska jag städa det sista här för att klockan halv åtta ramlar det in minst fyra snygga brudar som vill göra den här lördagkvällen till en vi sent ska glömma. johanna åker till mexico snart så det är hennes sista helg..

- köpa det som behövs för min utlovande "fördrink"
- kanske bygga på min outfit för kvällen med någon liten detalj
- handla hem mys till i morgon bitti när jag ska sova ut, ta mig upp och se idolreprisen i soffan

håller på med soffborden fram och tillbaka, vet inte vilket som passar bäst just här?
lägger ut bilder sen, så kanske jag kan få lite tips.

och, visst är lilla lyktan fin? lykta och underlägg är från indiska och kostade inte många kronor. indiska rock´s!

nu blir det tempohöjning här

love
lov


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0