nyinkommet

en hel del nytt ramlade in hos mej idag. jag hittade också äntligen fyra silverljus till min stake, de var lite skadade så jag fick dem för halva prisen, yeay..

lyckor 2x2, verkar ha blivit besatt av lyktor, räknade dem till 13 st här hemma nu.
köpstopp!


hittade jag 2 perfekt krukor och blommor.



sen åkte vi till lundins säljlager, där hittade jag exakt samma kruka fast större, och billigare, ingen hitt!
nu vet jag inte om jag ska byta dem små? vad tycker ni?



dem här fräcka stjärnorna från blomsterlandet fick också följa med hem. 9 respektive 4 kr styck, rätt snyggt att ha i blommorna.

nu är det god natt här..

(ett tack till carina, du är verkligen helt underbar, skrattar bara jag tänker tillbaka på den här dagen)

love
lov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0