räksoppa och nya sängbord

vart en räksoppa på mocca i kväll. jag har stissat runt precis hela dagen.
jag har handlat blommor som jag ska plantera nu, en vas med ris i, en till lampa, liten lykta, och 2 korgar.
äntligen är allt inhandlat. tror jag i alla fall?

nu ska jag fixa här, vardagsrummet är fint men resten är ett bomnedslag och kl 13 i morgon är första visningen.
go lollo, go lollo, gäller att vara effektiv.

p.s tjejen i kassan på lundins säljlager måste tro att jag är kär i någon där inne eftersom jag kommer varje dag och handlar exakt samma saker. jag är inte det, men jag tror jag blivit besatt av att fynda. lovade mig själv att inte åka dit förrens efter jul. sen frågade jag johanna om jag fick följa med henne dit om hon skulle åka i morgon? verkar svårt att slita sig..

bilder kommer eftersom jag blir klar..

love
lov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0