röda ögon & nya glajor

i morse vaknade jag med ett jätterött öga..
har haft linserna i 12 dygn i sträck.. FY MEJ!
inte bra.
6 dygn är vad som är max..

så idag gick jag äntligen och köpte linskopp och linsvätska så i natt blir de att vila från dem.
dessutom bestämde vi att jag ska köpa ett par nya glasögon, mina försvann i flytten från washington.
fick med 2 par hem som jag gillade bäst. rätt glasögon är viktigt, det är ju som en designdetalj. 
tycker ni?

VERSACE


lite leopard på sidan..

REPLAY



får ha dem och pröva i helgen..

nu ska jag se idolavslutningen

love
lov

kollar också på den :)

2009-11-13 @ 22:55:53

Snyggt! :) Tycker du passar bäst i de översta.

2009-11-13 @ 23:10:49

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0