strong and beautiful

imorse kl 9.30 var jag hem till maria och fixade mina naglar. jag fick tips av en kompis om henne och jag ångrar det inte en sekund. hon var jätte duktig och noga och jag fick dem precis som jag ville. prisen var dessutom ett plus, bara 350 kronor.


jag hade ju som jag berättat tidigare sparat ut mina egna en bit, så jag hoppade tippar och la bara gele och glans på mina egna. nu är de mycket lättare att måla, plus att det blir snyggare och lättare att ta bort. jag behöver inte heller ora mig för att en eller annan ska gå av, för nu är de riktigt starka.



vill du ha telefonnummer till maria? hör av dig..

love
lov


stina

Hejsan! Jag känner verkligen igen mig, maila gärna telefonnummret till mig. //Stina

2009-11-28 @ 18:47:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0