the room makeover

här kommer reslutatet till 90 %. har lite små detaljer att fixa till men i det store hela ska det se ut såhär. vad tycker ni? bättre eller sämre?









vitt är ju för fräscht.. mitt problem är just nu att jag vill ha precis allt i vitt
-vill måla ytterdörrens insida
-knivstället
-kapphängaren
-byråerna
men det är blir någon annan gång..

bilder innan..

 

och från långt innan...


jag tror det tar lite tid innan man kommer på hur man vill ha det i sitt hem, och framför allt hur man kan göra med alla vinklar och vrår.. nu är jag äntligen helt nöjd med mitt vardagsrum, och nu ska jag flytta. får hoppas jag hittar rätt direkt i nya lägenheten. var på möte om den i går,känns bra, vi får nog flytta in 1 mars.

nu ska jag klara av dagens lista, lägger upp dem sista 10% senare.


love
lov


K

Bättre!! :)

2009-11-18 @ 10:38:38

nej men jag bodde där i nåt år.. när jag pluggade på högskolan å så:) men inte därifrån "från början":) dudå?

2009-11-18 @ 10:49:53
Anonym

Vart ska du flytta? Ska du lämna gävle?

2009-11-18 @ 10:54:10

Jag bor lite halvt i schweiz också, under vinterhalvåret. sen till våren flyttar jag hem till gävle på heltid och då ska jag på stan, i närheten av boulongern.



okej, jag tyckte jag kände igen namnet. leter ev gävleprofiler till ett reportage och tänkte du skulle passa, eftersom du verkar väldigt framgångsrik med din blogg.

2009-11-18 @ 11:08:45
Anonym

snyggt ju ..

2009-11-18 @ 11:37:40

snygg som fan :D

2009-11-18 @ 11:37:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0