veckorna rusar..

shit vad tiden går fort just nu. idag är det en hel vecka sen jag kom hem från jönköping.. fredag-fredag, vad det några dagar där emellan egentligen?

hursomhelst..jönköping var underbart, bäst var mysiga kaffebönan..
och den här skylten..


..som jag första dagen bara såg och tänkte -good deal
...som jag andra dagen tog en bild på och tänkte tipsa andra om
...som jag tredje dagen gick in och frågade mer om och bokade en tid
...som jag fjärde och sista dagen utförde innan jag fick tog ta en taxi till flyget..


jag är jättenöjd, fick mycket tjockare och fylligare hår.. dock blev jag less i går när jag hittade bilder från ett modeuppdrag i dallas där jag har sånt hår som är ÄKTA!!! :/



aja.. that´s life..

love
lov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0