wanna sell this wonderful place?!

min lägenhet blir helt underbar.
badrummet kommer bli superfint och vardagsrummet har fått sig en total room makeover.
får nästan ångest för att jag ska sälja den nu när den känns så TIP TOPP!

i morgon lovar jag och lägga ut massa bilder från alla vinklar så ni kan få se. men så länge lite små saker jag hittade idag som verkligen gjorde susen..


en lykta, vad annars? 29 kr lundins säljlager, måste ha en till..


en ny fönsterlampa i lite mer traditionell lantlig stil.. ska inskaffa en till ha på hyllan


fyra korgar att ha i facken på hyllan..


nya vita enkla gardiner 2 st 99 kr ikea, hur billigt är inte det?!


möblerna är dessutom färdiga nu, ska bara torka över natten..
men se vad fint det blev..
som helt nya möbler bara med lite färg och en pensel, jag är faktiskt stolt över mig själv att jag kom på att göra det.mer likt mig hade varit och burit upp det på vinden och köpt något nytt utan att tänka.


tv bänken


hyllan

helt sjukt egentligen. nu ska jag skrubba färg från golvet, och sen är det god natt, tidigt i morgon också pga målaren som kommer..

missa inte att se hela rummet klart i morgon..

(älskling, jag hoppas det gått bra med ditt huvud..)

love
lov

 


Angie

Vad fint Lovisa. Ska bli jätte spännande o se resultatet :) Synd att jag inte hinner komma förbi idag och se det live! Kan ju konstatera en sak iaf, Lundins säljlager is the shit! Kram på dig sköldiz

2009-11-18 @ 08:39:50
Anonym

Ska du sälja lägenheten? När? Vart bor du nu?

2009-11-18 @ 09:08:35

ja, jag ska sälja lägenheten. Annons finns på blocket.



ifintskickpasoder_24677013.htm?ca=5&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/gavleborg/2aifintskickpasoder_24677013.htm?ca=5&w=1



Kika gärna in där.



Ja, haha flodo, man kan ju nästan tro att det är ditt säljlager ;) Du kanske får "samma namn rabatt"? Vi hörs senare i dag..

2009-11-18 @ 09:44:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0