16 days in EUROPA!!!

2 veckor och 2 dagar dag.

Men tiden bara swissar förbi, det kanske är så den gör här i schweiz..


Jag tänkte att jag iaf skulle bjuda på lite bilder till er som frågar..


Bilmarataton från 16 dagar.. Är ni bredd?

NICE
Frankrike












'





























GENOVA
Italien






ZURICH
Schweiz











DAVOS PLATZ
Schweiz





2600 meter över havet..mitt i ett moln








 MILANO
 Italien









Pust.. De var det...16 effektiva dagar i bilder..

Men inte nog med det här kommer 2 filmer..

                    

                  




love
lov

Ladda

Va det allt?

2009-09-18 @ 17:30:46
L

Haha.. ja nu får du va gla, detta kom ju upp mycket för att du ringde o tjata i morse ;) Bidde hälsa tillbaka, han sa att han ringer nått i helgen.. hälsa carro!!!

2009-09-18 @ 17:40:39
K

vilka fina bilder.. försöker se på dom och avgöra vad som ska packas ner, men det är ju omöjligt! ring när du har tid Lova :D längtar tills på fredag ♥

2009-09-22 @ 10:25:54

LOLLET! Jag blir så glad av att titta på alla bilder! :) Fick en mini-update av Kickiluran som jag träffade på hemma hos Anna ihelgen. Du verkar ha det bra? Men är hemma i Sverige nu? Uppdatera mig gärna mer! Stor kram till dig!

2009-10-05 @ 15:40:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0