BYE

har jobbat trippelt den här veckan. allt för att kunna ta några lugnare dagar med endast mailen som redskap... texter och hemsidor design och foton bli fokus nästa vecka.

på tisdag tror jag nya sajten kommer upp här. på torsdag börjar marknadsföringen. då får ni hålla utkik.

vi har haft ett litet stessmoment då mitt pass försvunnit.
jag hittade det.
tyckte jag häll mig lugnare än vad jag borde och jag visste egentligen vart det var.

så det betyder att vi ska utanför landets gränser. ingen surprise kanske.



trevlig helg alla glada, vi hörs av snart igen. vartifrån det nu blir.

love
lollo

Lina

Hoppas ni får en underbar resa, vart det än blir som ni hamnar...:) ska bli kul att se nya hemsidan sen! Kram på dig!

2010-04-24 @ 08:07:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0