ETOALL PRODUCTIONS

jag är halvt livlös. trött så in i norden. jag har varit i stockholm hela dagen. kix hänkade och gick på stan medan jag fotade bilden hos fredrik etoall. grym. riktigt grym.

vi åkte från gävle med alla grejor vid åtta i morse. började plåtningen vid tio och var klara tre. takes time..
sen åt jag lunch med kix i gallerian, innan vi styde bilen mot vasastan för att träffa min print designer och sen åka hem mot gävle.

micrade en fiskgratäng, bar upp alla saker och sen blev jag medsläpad av kic hela hälsans stig. jag var död.

nu har jag invigt tvättmaskinen. tror de gått ok. man får ju hoppas på det.

bädden snart, skönt. upp och jobb på radion i morgon. spännade,

bilder från dag.


resultatet kommer inom kort..

love
lollo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0