INTERNET

mina vänner, jag ska snart hämta ut våran com hem box och pröva om vi kan få till internet hemma.
jag får utslag av detta.

jag har tagit med mig widdes pass och mitt idkort för att kunna hämta ut boxen på konsum fast den står i hans namn.

i morgon kommer han hem, och jag står verkligen inte ut att vänta.

teknikern var hos oss i morse, tydligen.
han ringde då inte på dörren men la i ett vykort om att han hade varit där.'

börjar likna usa och internet historierna där så det skriker om det.

jag hoppas det löser sig så jag kan vara närvande igen.


hur är det med er? vad gör ni? vad händer?

lämna gärna ett litet spår om du tycker de va ett tag sen du och jag hördes av.

jag känner att jag helt tappat greppet inne i min bubbla.
ståhlis jag ringer vilken minut som helst, beklagar förseningen...

love
lollo


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0