WEEKEND

vi har haft en helt grym helg. verkligen kvalitetstid. som man måste ha när någon jobbar på annan ort i veckorna. i fredags gjorde vi lite fix, inhandlade tv och tillbehör, satte upp den och åt middag på brända.

igår var vi på ikea vid öppning, handlade en hylla att ha över tvn för tvspel, skivor och böcker. satte upp den. åka ner och valde ut en soffa på divas. jag trodde inte att D skulle gilla den, men de gjorde han och valet blev lätt.

åkte och fixade blommor på plantagen. fixade oss och åkte på middag hemma hos ewa och lasse med maja och nordan. den slutade halv tre i natt. så trevligt hade vi. god mat, trevlig sällskap och signe som är underbar. jag börjar få kontakt med henne och nu blir jag som tokig i henne. widde fick också hålla i henne, men inte länge innan jag plockade henne. mys.

(klicka för att se bilderna större)






ewa och lasse hade mest fullt upp enligt mina bilder. satt inte ner på någon men jag vill ändå ha med dem.



idag har vi haft en turné dag med "norda och majan". kollar grillar, ute möbler och lite annat smått och gått. nu packar widde för en ny vecka på roaden. och jag ska borsta tänderna.

love
lollo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0