back to mama

hej på er!
jag får nästan ursäkta min frånvaro. man känner sig lite små stygg när ni tittar in och jag inte kan bidra med något endaste inlägga på heeeela heeelgen.

men 67 kartonger, såriga händer, en välstädad lägenhet senare är jag nu back on track.
shit jag visste inte hur jäkla stor en flytt process var.
värst är de nästan på slutet när minsta lilla sak inte får vara kvar. allt ska vara ute och de ska se tip-top ut.
pappa, mamma, FARMOR, och milla - ni är underbara, tusen tack för er hjälp!

nu sitter jag här, hemma hos familjen. jag är liksom hemlös och har fått flyttat in här igen.
jag stod i duschen och tänkte på när jag sist bodde här och det är snart fyra år sedan.

efter gymnasiet åkte jag till usa och dallas, bodde i familj ett och familj två och familj tre.
en svensk, en underbar amerikansk, och en svensk till.

sen flyttade jag hem till sverige, fick hyra jessicas etta över sommaren och sen köpte jag min lägenhet.
mellan nu och då har jag hyrt ut den en gång när jag bodde i usa omgång två. men totalt har jag ägt den i två år och sex månader.

nu ska jag skruva på benen på sängen där nere i källaren och sen ta en kvälls-fika som man gör här.

vet ni?
im back at mama´s.
and i think i like it!



love på alla hjärtan
ps.jag får mitt firande i stockholm next week d.s

Maja

Ville kika in och säga God morgon!

Saknar dig. Ha en bra måndag! <3

2010-02-15 @ 07:58:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0