business

idag är det en buisiness dag. jag har skickat ut förslag som jag vill ha offerter på. jag har planerat lite inför mitt möte på fredag. jag har haft ett uppföljningssamtal med charlotte om lovisalowenborg.com. känns som jag börjar få alla bitar på plats. bloggen blir inte prioritering ett, men den kommer finnas och fyllas och leva om precis som förut.

jag har också suttit med min e-legitimation och håller på att få spel på mig själv för jag har glömt lösenordet. ingen annan än jag har det heller. om jag ska ladda ner en ny måste jag ha bankdosan och den är nerpackad?!

bara för att bikta mig om hur en dålig dag kan vara så ska jag ta det från början.

ett. fyller i det jag ska på internet. fastnar. ringer support löser det
två. ska signera med e-legitimation, den hittas inte. ringer banken - fel dator.
tre. byter dator ska ansluta till internet på den. går inte, behöver kabel.
fyra. ska ta fram kabel - nerpackad -letar -letar -skriker lite -letar -hittar den
fem. kopplar upp dator 2 mot nätet fyller i uppgifterna ska signera.
sex. fel lösenord. fel lösenord. för att byta ladda ner det igen med hjälp av dosan.
sju. vart är dosan? no idea..

kommer det blir gjort?
svar nej -inte den här gången heller. blir gaaaaaaaaaalen!

hur har eran dag varit?

love.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0