for sale

jag har köpt ett par boots. skitsnygga. på rea för 800 kr. fast i en för liten storlek.
och jag hade dem hem från stan, till jossan och hem i går och har redan två skavsår och jätteont i tårna.
jag kan inte ha dem. det bara går inte. hur sjukt är inte det. vill du hjälpa mig och ta över dessa? till ett bra pris?



björn borg boot, storlek 38.. TILL SALU!

ps. för övrigt har jag så mycket i detta hemmet som jag inte använder så jag överväger starkt att köra på tipset om att ha en bloppis i vår, vad tror ni om det? d.s
love
lollo


Mandis

Är dethär de dumma du gjort?Eller vad är de annars? Kram Amanda S

2010-02-09 @ 21:49:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0