give me a answer?

förmodligen för att det gått tjugo minuter bara.
väntar svar från massa håll just nu.
från mötet i fredags, på mail, på facebook.
jag frågade kicki om jag skulle behöva sitta och kolla mailen tjugo gånger i timmen.
hon sa att jag skulle sätta i gång msn. då hör man när det kommer. om det kommer. bra tips!


en av mina föredetta favvo låtar med pauline.
passar bra in just nu, inte minst för att jag kanske ska se henne i melodifestivalen i sandviken om två veckor.

nu ska jag köra ett pass med pt.. tänkte höra om han vill agera pf också, personlig fotograf, så ni kan få lite bilder.

mätt som ett as, ska jag nu bege mig. åt lite för mycket kyckling..
love
lollo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0