loppis


letar möbler för fulla muggar till lägenheten. är som ni som följer mig här redan vet inne på vitt och lite antikt. såg en fin soffa och lite mysiga möbler ute i ockelbo och skrev på fejjan för att se vart de håller hus?


Added 13 minutes ago ·
Lovisa Löwenborg
Lovisa Löwenborg
Vad har ni för adress? Telefon?
Jag kommer gärna och kika in hos er någon dag nästa vecka!
Mvh

11 minutes ago ·
Stor Loppis
Stor Loppis
Sofia/ tfn: 070 092 08 88
♥ välkommen
6 minutes ago · Report

Lovisa Löwenborg
Lovisa Löwenborg
adress? i ockelbo? granne med daniel westling lr?
5 minutes ago ·

som om alla vet vart han en gång bott. vi får se om jag får nått svar eller om de nu dum förklarar mej och inte vill ha dit mej.
hoho

love

Loppisen ligger i norra delen av Ockelbo, Daniel är uppvuxen i södra delen. Iofs är inte Ockelbo så stort så man kan säga att de bor grannar ;) haha. Närå ;p Hoppas du fick svar, annars kan jag guida dig. :)

2010-02-19 @ 14:50:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0