love in stockholm

jag behöver er hjälp!
vi ska åka till stockholm tre dagar nästa vecka, tänkte ta igen alla hjärtansdag och lite så.
jag undrar vad mer man skulle kunna göra?
går det någon bra musikal nu?
bra restauranger?

fick tips om god mat på capri - nybrogatan, stureshof, east.
tänkte i alla fall boka ett bord på den första.

D och jag beslutade i går att för en gång skull planera en resa lite. ha lite bokat och klart innan. vanligtvis bara åker vi och tar allt som det kommer, men kanske kan vara kul och se hur det blir om allt inte ska vara så himla impulsivt hela tiden..


rätt vackert även på vintern...

tacksam för tips!!

love


Viktoria

Heej Lovisa :) Om ni inte gått på Golden Hits är det ett hett tips, grym mat samtidigt som det är sjukt rolig underhållning! Kul med bilden du lagt upp, jag bor precis till höger där... Vid söder mälarstrand ungefär! Hoppas att allt är grymt och ha en kanontrip i Sthlm! Kramar Vickan

2010-02-18 @ 18:18:11
lovisalowenborg.com

åh tack :) va kul, det ska jag kolla upp! gör du? ser ju jättefint ut! :) kul att du kikar in! kram på dej!!

2010-02-18 @ 21:37:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0