my style

my stile vinter/spring 2010

min stil just nu känns väldigt enformig och som om jag går i samma kläder varje dag, trots att jag byter. men den känns helrätt, mycket svart, boots, tights, och när värmen tillåter den svarta skinnjackan jag fyndade på rean i schweiz. vad tycker du om min stil? och vad är dina måsten vinter/vår 2010?

love
lollo

Cherry-Kate

Jag diggar din klädstil! Alltid lika snygg ;) Ett måste i vår iallafalla chinos, randig tröja och vita tygskor!

2010-02-17 @ 22:03:02
lovisalowenborg.com

tack kix! saknar dej massor här hemma. men snart är du här igen! du, gurken och widde på samma gång! yeah! njut av sista tiden! love

2010-02-17 @ 23:45:02
Anonym

Inte så spännande tycker jag.. Som du själv skriver. Det händer liksom ingenting i kläderna, de säger ingenting? Testa lite färg eller nåt som inte e så hett & inne!

2010-02-18 @ 10:31:14
lovisalowenborg.com

ANONYM - tack! :) färg får dock vänta till vår/sommartid! Kul att du säger att det inte händer nått i kläderna. När jag gick på gymnasiet hade en av våra lärare alltid bara svarta kläder. Han sa att hans personlighet sa så mycket så att hans klädsel inte behövde säga nått. Kanske samma spår jag är inne på, jag vet inte. Men jag trivs i det här! Kram på dej

2010-02-18 @ 16:41:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0