portfolie and painting

god kväll.. sitter och grejar med materialet till en portfolie jag ska bygga här på hemsidan. jag var på tidningen hela eftermiddagen och letade lite i arkivet samt pratade med webmaster-ulf om allt som jag har på webben. det verkar lösa sig.. var en hel del grejer som dök upp som jag glömt!

just nu är det hockey som gäller, orkade fokusera 7 minuter och 50 sek innan de började krypa i mej..
men jag vill se hela matchen. hjälper milla lite till och från i källaren hon är duktig och målar det sista, blir så fint där nere. vi vill göra klart tills widde flyttar in..


hoppas ni har en trevlig fredagskväll..

love


Så fin sida du har! hoppas du har en bra dag i snön!

2010-02-20 @ 14:15:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0