sisters day

vet ni vad - det är ett kaos utan dess like här.
men snart är flytten gjord och då kommer allt vara sig likt igen.
jag kämpar på och packar.

körde ett pass med min pt i dag. gick bättre än sist även fast jag på uppvärmningen kände mig svag.
fan va han kör med mig asså. mina ben skakar och mina armar värker.
jag sa till honom i dag att jag vill då inte ha några muskelben - fotbollsben har jag haft en gång och nej tack.
as slank as possible. han bara rå ler. och skrattar lite...
men vi har fått en bra relation, han skriker på mej, och jag kör.

sen har jag ätit med milla på helt enkelt.
vi tänkte laga något, men allt är nerpackat här så det kändes  som ett för stort projekt.
gjorde sen ett ryck här hemma, körde grejer hem till mamma och pappa och bar ner till källaren.
millus ska bosätta sig där nere och jag hjälpte med lite idéer. så himla kul med inredning.

foto:  grekland 2007
nu är jag hemma igen. kanske kör en kartong. sen blir det god natt.
i morgon kommer en ny styrka i form av farmor.
plus mötet jag väntat på. ska bli spännade.

love
lollo


ps. bootsen är sålda d.s

sv: tack så jätte mkt!

2010-02-11 @ 23:31:16

SÖTASTE SYRRORNA! fan vilken härlig bild! gillar millans brillor starkt ;)

2010-02-15 @ 14:25:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0