sun and happyface

solskenet kom inte en dag försent. helt underbart!jag studsar fram då jag fått in en krok på ett projekt som skulle vara otroligt kul att delvis jobba lite med under våren. ska på möte på fredag.. måste hitta harmoni i flyttkaos och komma på några bra idéer.. jag ler bara ler.. gud vad skönt! hoppas eran vecka också startade med någon form av kick! (är glad att min startade med kick eftersom den startade utan kicki som numera ligger och solar sig på en spansk ö) love lollo

HEJ !

jäkligt snygg blogg :)

hur har du gjort så att "bakgrunden stannar kvar" och själva bloggen med text och så rullas ner när man scrollar? jag skulle också vilja ha så .. :)



puss

2010-02-08 @ 15:53:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0