well rested

for spring.. love

Anna

Hej.



Av ren nyfikenhet, vad lever du på/av? Ha du något jobb man inte vet om, stämplar du eller hur gör du?



/Anna

2010-02-19 @ 13:03:02
lovisalowenborg.com

hej anna! jag slutade ett sommarvik sista augusti, sen flyttade jag ner till schweiz i höstas men jobbade ingenting för att jag inte kan tyska, kom inte så långt på engelskan. nu sen jag kom hem i mitten av januari har jag startat upp mitt företag igen och ska jobba med frilands och media här ivår. sen till hösten vill jag fortsätta plugga och jobba vidare paralellt. hoppas du fick svar på det du undrade.. kram!

2010-02-19 @ 17:31:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0