work out

precis slängt av mig svettiga kläderna efter nästan två timmar på gymmet.
jag såg inte min pt, tror jag tagit fel på dag. så jag körde först själv tio min cross, tio cykel och styrka på maskinerna. när jag kände mig så gott som nöjd var lagom tomat i ansiktet och hade planer på att check ut dök johanna upp och drog med mig på trettio minuter spinning och trettio minuter core. sen var jag helt död. om ni kollar noga på bilden ser nu en stor blöt flöck på tröjan. mitt bevis på att jag inte lallat runt som jag kunde göra förr i tiden. det här är allvar nu. nu ska jag hoppa in i duschen.. love lollo


Ellis

Snygga skor, varifrån?

2010-02-01 @ 22:13:06
www.lovisalowenborg.com

stadium!

2010-02-01 @ 23:01:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0