brown eyes

hittade ett par bruna som glömt att jag hade.
det kan nog komma fram en hel del när man flyttstädar.
ska jag öpnna eller spara?
känner att jag är inne i grön period.
tror jag spar på dem, ett tag i alla fall.

ser lite otäckt ut.. skulle du vilja pilla in dessa i ögonen?
hmm..

nu ska jag kuta ner till stan och träffa josefina, min bardomskompis. lite lrångligt i bland när man har två josefina, speciellt två josefina h.. hur som helst, jag ska vara där om 9 min. det blir till att springa..


love
lolu


tilda

skulle vara kul att se hur du ser ut i dem. Jag har tänkt beställa på internet har du gjort de nån gång? Kram T

2010-01-22 @ 23:36:08

det kommer :) ja det har jag gjort,när jag gick i högstadiet gjorde jag och en kompis det. det går, men är farligt för ögat om man inte får rätt storlek osv. det bästa är att gå till en optiker, men mitt svar är ja det har jag gjort. kram på dig!

2010-01-23 @ 12:10:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0