do anyone know?

jag har en fundering. vet inte om någon av er som jobbar i butik kanske kan svara på detta. men jag känner mig lurad. jag såg en svart skinnjacka här för 549 F (3843 kr). jag frågade butiksbiträdet om det var från sommar collectionen. hon svararde ja. då frågade jag om den skulle komma på rea nu efter jul. då sa hon bestämt nej. jag funderade ett tag, och kom fram till att jackan var för dyr. kollade skinnajackor hemma i sverige och såg jackor för runt 2000 kr. tänkte att jag väntar och ser. idag parkerade vi precis vid butiken så jag kunde inte låta bli att gå in. det första jag möts av är en rea pelare med 40 procent. vad tror ni hänger längst fram i den om inte jackan? jag bara kollade på henne i butiken (samma) men hon spelade som om det regnade. gör man såhär när man jobbar i butik? får man inte säga att de ska reas ut? kan man inte bara svara, vi vet inte då? gjorde hon rätt? anwy, så fanns den kvar i min storlek och ser ut såhär. väntar tills emelie kommer så får vi se vad hon tycker om den. vad tycker ni?





love
lovisa

uhh snygg jacka minsann!

2010-01-08 @ 00:54:40

Följer din blogg gamla kollega!! :) Riktigt snygg och bra!



Och du.. KÖP!!!!



Kram/Anna

2010-01-08 @ 15:52:56
Maja

Hej hjärtat.. Sjukt det där hur de kan bete sig! Blir fan upprörd. Skulle gärna berättat om min dramatiska dag, men tar det i ett annat forum;)

Tycker skinnjackan var super snygg på dig! Köp köp köp!!! Snart ska vi ses..jag kollar redan i kalendern.. Puss o kram

2010-01-08 @ 20:05:06

jag tar med emelie och kikar i morgon, kanske slår till! :) tack för råd! kram på er

2010-01-09 @ 00:37:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0