flyghafen

hej hotties.
nu är jag äntligen framme pa flygplatsen. körde lite fel, gps är hemma,och vart superstress, kom dock fram i tid pa minuten och da var istället emelies plan 50 minuter försenat. thats life.. jag köpte leona lewis skiva i gasr och har poppat den hela vägen hit. börjat fa en till favoritlat men den jag kör om och om igen ar fortfarande bleeding love- sa grym.

nu springer jag mest ut och in och lägger i pengar i automaten, man mate gora de var 15 minut. sa alla sma pengar gar till det och data tid.

i gar kvall fixade jag en ruta so visar varifran ina besökare kommer ifran. och jag ser att en google översättare kanske borde in pa sidan ocksa.

ps. till dig som ville veta hur manga besökare jag har pa sidan, du kan ju klistra dig vid rutan, sa ska du nog kunna räkna ut det. d.s.

love
lovisa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0