friends forever

vaknat. i morse gjorde jag te på riktigt men skummad mjölk. vart lite dåligt med det på slutet. men det är så mycket godare med det. sånt där vardagslyx ska man passa sig för att prioritera bort tror jag. som att skära upp frukttallrikar, ha tuggummi i väskan, en chokladbit i kylen och små saker som man uppskattar.

nu ska jag börja projektet den stora pakningen. humlan är snäll och låter mig lägga lite i hennes väska och tar ett handbagage på 10 kg med mina saker. får se hur långt jag kommer. ska tvätta lite också eftersom jag inte har tvättmaskin i lägenheten i gävle och verkligen aldrig bokar tvätt-tid.

dock måste jag vänta till 12.30 innan jag kan sätta på tvättmaskinen. den är avstängd på morgonen så inte det ska bli strömavbrott i davos. -frågetecken-

jag är trött i dag. tog ut mina krafter rejält i går. vart arg.
men jag jag vet att jag står upp för mina vänner.
det är viktigt tycker jag.
ni är mina bästa, på olika vis, för alltid.
kärlek till er!




love
lovisa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0