from my diary of 8B


är du en av dem på bilden?
visst var detta från 8:an?
kan du alla namn på dem i klassen?

jag ville egentligen bara avslöja att..

...en person har jag snott bilden av
... tre personer har jag varit kär i (6år,11 år,15 år)
... en person är min bästa kompis i ur och skur
... tre personen lekte jag med innan jag fyllt 3 år
... en person är min bästis x
... en person beundar jag som ung mamma
... en person var alltid lite smartare än oss andra och påminde mig om supermario
... två personer har det namnet jag ville ha när jag var liten, och därför fick min lillasyster att heta i mellannamn, med dem två har jag en varsin stor hemlighet med.
...om en person skrev jag min nationella prov uppsatts om och fick MVG

who is who?
tiddiloo..

love
lovisa

N

Tror det är från 7an, anledningen är att Conny är med på bilden, han flyttade ju till skåne samma år och var väl inte med i åttan? ;-)



Supermario sitter iaf sexa från vänster rad ett, hahah ;-)

2010-01-05 @ 16:49:16

söt blogg:))

2010-01-05 @ 17:11:03
lillsparvel

Kul å se Lollet. Tror att jag kan gissa mig till en del av det där:)

Har börjat följa din blogg tack vare din facebookreklam;P Rolig att läsa!

Take care!

2010-01-05 @ 20:41:28
Emme

Jag kikar också in då och då :) Kul att se vad du har för dig! Bilden är från 7an JA! för Karin saknas ju!!! Ha det gott!

2010-01-06 @ 11:33:39

OMG vad längesedan... vilka tider!

2010-01-07 @ 10:10:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0