good afternoon

hey cary people..
jag har vaknat.
duschat.
lagt planer för dagen.
nu ska jag få i mig nått att äta och träffa ewa.
ska bli spännade att se henne..
sen ska jag hem och ta fram tv-spel till anna&adam som de ska hämta.
sen blir de fix och tricks hemma hela kvällen.
ska bli skönt.
en kopp te och johan falk..
ska bjuda över jossan
om hon vill, för är lite lam för en promenad i kväll..
ska uppdatera bilder och film från i går när jag är tillbaka.
men en som säger en del är denna..

plus att jag ska göra..
.. en washington guide till dig som hörde av dig
.. en kompispresentation till "er" eller vem det nu är som undrade
.. berätta att mössan med skidglajor på kommer från blå i gävle


jag ska egentligen vara snabbare med svar på era frågor och funderingar.
men det är inte alltid det går. men i dag blir det en blogg dag, så håll er uppdaterade.
nu blir det att slänga på sig nått och kika ut.

ps. min mobil får inte tappas bort i dag d.s

love
lovisa


H

Vilken tur att jag fick tillbaks min mobil innan jag fick det här mmset, hjälp! Hahaha! :)

2010-01-17 @ 15:08:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0