good morning

här sitter jag med en chai te och dagens nyheter på waynes vid centralen. ska möta upp kicki som kommer hit med tåget om en halvtimme. men jag ska ta ett tåg hem därefter. jag överlever inte ett dygn till utan packning känner jag. tjejerna ska ut och äta i gamla stan i kväll,och det låter ju jätte mysigt.. men jag ska möta upp josefina och co och göra nått.. jag kan också berätta att det är så kallt ute att det inte ens är kul att gå på stan. jag vill ha vår,vår,vår mera vår och vår det kommer det att bli.. men när? nu ska jag klunka te.. love lollo

Nu kör jag igång en annorlunda "veckans blogg" tävling! Jag väljer ut EN av dom som anmäler och den som vinner får ett fint och hemligt pris.



Anmälningar görs endast i min blogg och mellan lördag till fredag...

Har du ännu ingen blogg så får du en på www.gurudas.se



So shoot babes!



2010-01-30 @ 18:45:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0